דלתות אלומיניום חוץ

דלתות כניסה

שמעתם על דלתות כניסה מאלומיניום? דלתות אלומיניום חוץ הופיעו בישראל לא כל כך מזמן, ובאירופה הן כבר הפכו לטרנד. דלתות אלומיניום הן טכנולוגיות חדשניות ואיכותיות ממיטב היצרנים.

דלתות אמליה מביאים את הסטנדרטים העולמיים לבית הלקוח, דלתות באיכות גבוהה ועיצובים שונים. דלתות מכל הסוגים כגון: דלתות אלומיניום, דלתות קו אפס, דלתות פנים במגוון דוגמאות. נציגי חברה ילוו אותכם מהבחירה עד ההתקנה של הדלת.

מדוע דלתות אלומיניום חוץ כל כך פופולריות באירופה

אלומיניום הוא חומר נפוץ בשיפוץ הבית, ייצור רהיטים, חלונות וחומרי גימור. באירופה, דלתות אלומיניום כניסה כבר מזמן פופולריות מאוד. הם מותקנים בבתים פרטיים וקוטג'ים.

באירופה אנשים מעריכים את הנוחות שלהם, וזה חשוב במיוחד כשמדובר בבית. הדלת בה אתם משתמשים מדי יום צריכה להיות נוחה, אסתטית ובטוחה.

יתרונות דלתות אלומיניום חוץ

  • עמידות – היתרון המשמעותי ביותר של דלתות אלומיניום. סגסוגות אלומיניום עמידות בפני גורמים סביבתיים שונים.
  • קלילות ונוחות – האלומיניום שייך למתכות קלות, בעל צפיפות ומשקל נמוך יותר מאשר פלדה. צפיפות האלומיניום היא 2.7 גרם / ס"מ³, וצפיפות הפלדה היא 7.7-7.9 גרם / ס"מ³. לכן, דלת כניסה מאלומיניום קלה בהרבה מדלת פלדה.
  • מגוון פתרונות עיצוב – דלתות כניסה מאלומיניום "גמישות" יותר בייצור מאשר דלתות מפלדה. אפשר לעשות דלת כניסה בכל גודל לא סטנדרטי, וזה חשוב במיוחד עבור קוטג'ים ובתים פרטיים עם פתחים גדולים.
  • דלת אלומיניום היא הזדמנות לא להתאים את הפרויקט לדלת, אלא לבחור את הדלת לעיצוב החלומות שלכם. קיים מגוון רחב של פתרונות עיצוב לדלתות אלומיניום.
  • עמידות לפריצה – דלתות עשויות מסגסוגות אלומיניום מוקשחות, בעלות חוזק גבוה, הן עמידות לפריצה לא פחות מהדלתות פלדה.
  • ידידותיות לסביבה ועמידות בפני אש – חומרים לא רעילים משמשים לייצור דלתות אלומיניום. יחד עם זאת, אלומיניום הוא חומר שאינו דליק, ודלתות סגסוגת אלומיניום עמידות בפני אש.

לסיכום:

דלתות כניסה מאלומיניום מתאימות למי שמעריך נוחות ואיכות חיים. אלומיניום הוא חומר המאפשר להתקין דלת בבטחה בבית פרטי, בו הדלת חשופה לשמש ולגשם.

אם יש לכם בית פרטי או קוטג' גדול, דלת אלומיניום תהיה הבחירה הטובה ביותר.

להזמנת דלתות אלומיניום צרו קשר עם אמליה דלתות!

שלח הודעה
1
Scan the code
שלום, איך אפשר לעזור?